2009. szeptember 4., péntek

2009.09.02 Rack

Hogyan kell kiesni, ha a predátoromnak egyetlenn vámpírja sincs?
Ha tovább olvassátok, kiderül! :)

Szerdán a Rack-ben ismét Poloniával és Sárával hozott össze a sors egy ötfős asztalon...
Ezúttal nyümi brujah debate dekkel mentem, prédám Brujah bruise & bleed, prédája Polonia Saulot + Aus Blokk + Spirit marionette, prédája Bank Tomi Sajnos nem derült ki, de combat, predátorom Sári Theo + Brujah Hercegek

Szegény 2 szomszédom alaposan megjárták a Brujah debate-tel, ami eleinte nem akart feljönni, de aztán csak megérkeztek... Ráadásul ők vámpírt is majdnem contestáltak, így Sárinak egyetlen Theo Bell jött fel, egy-két vámpírt megvert nálam, de aztán amíg Debate volt játékban, már csak fégig feküdt...

Én elég jól tudtam szaporodni + justicar is lettem szerencsére intercept nem volt egyik oldalon sem. Kezembe került egy Temptation of the Greater Power. Dilemma, hogy kire játsszam ki: Saulot vagy Donal'o Connor? Végül az utóbbira esett a választásom, át is jött, és rögtön utána egy parity, amihez Donal szavazata is kellett, mázli! Plusz egy Krc, bleedek, és megvan 1. vp
Azonban a Debate-eket Polonia leverte, itt hibáztam, mert a lopott Donal felkelhetett volna, és távolról a lopott fegyverével szépen lőhette volna saulotot, ehelyett közelről mindig kaptam az anaesthetic touch-okat...
De ez még nem lett volna gond. A gond ott volt, hogy mivel nem volt Debate, Sári minden körben leverte 1-1 vámpíromat, kint volt tension in the ranks, de még ezt is bírtam volna, de okos módon kihoztam egy utolsó vámpírt, levittem magam 3 poolba, majd köv körben Pentex Saulotra, (1 poolon maradtam), és mikor megblokkolt egy Gas Powered Chainsaw-val, nem mentem el messzire a Debate-ből, torpor, égtem 1 poolt, kiestem...

Hát bravo.

Teghát sikerült a lehetetlen, Sárinak egy vámpírja volt, az is teppelve a Debate miatt, mégis kiestem, hmm, azt hiszem, ez Darwin díjas megoldás volt! :)

Értékelés: az utolsó ultimate bakit kivéve jól játszottam, de persze óriási szerencse is volt a matchup.

Sebaj, jött a köv. parti:

Milán 65 lapos Nosfi Toolbox, prédám Greguss Csabi Dom Obt Bleed, prédája Polonia Saulot, prédája Sári szintén maradt a Brujahoknál.

Sári szépen épült, Kijön Donal, Hátraad, Kijön Theo, kijön Heroic Might, theo is heroic might, én csak pislogtam. Nálam Nikolaus, Sheldon, Calebros, Ossian volt jelen, Theo be is ütötte az ally-t, meghalt, ez van.

Csabi rendesen nyomta Poloniát, Polonia rendre továbbküldte vagy blokkolta. énpasszívkodtam, nem jöttek a szavazások. Kijött a 3. Ashur tablets, visszavettem Ossian-t, újra le is jött, de előtte a pooltermelő Parity-t Csabi ledirectelte. Időközben rájöttem, hogy a Domain Challenge + Anarchist helyett sima KRC-ket fogok berakni, mert még soha nem hívtam le ezeket a szavazásokat, hátha a KRC jobban használható... Sári folyamatosan jött, ha volt a kezemben prevent, akkor jó, de persze disarm nem akart jönni hozzá... ha nem volt, akkor inkább beengedtem, vagy Ossian hősiesen beleállt. Egyszer csak beleszaladt Sári egy nagyobb pofonba, előbb Volker, később Theo is lecsúszott, végül egy utolsó rohammal megpróbált kiejteni, de rendesen jöttek a felkelések, túléltem. Sári viszont kiesett. Polonia már nagyon kiépült, Saulot + 3 másik Aus vampa, mindenkin fegyver: chainsaw, vagy ivory bow vagy Sniper... Sajnos buta módon az Ashur tablet-ekkel nem kevertem vissza a 2 korábban kidobott canine horde-t (hiba!), így megint várnom kellett a köv Ashurra, hogy visszahozzam. Sauloton ráadásul Rutor's hand + Encil cog (!), Rack, mittudomén, szörnyű volt. Szerencsére egy Pentex megoldotta. Nem is tudta leverni, mert már 3 szuper ally-om tudta blokkolni. Csabit engedtem előre menni... Polnia egyik alkalommal Sennadurekkel megnézte a kezemet: Temptation of Greater Power, Canine Horde, visszaadta a lapokat, és kitranszferálta magát... Végül is jó, mert így még lehet GW-m.
Azonban mivel sajnos Csabi is felállt az asztalról, így ez nem derült ki, de mivel neki 2 vámpírja volt nekem 4 + 3 ally, ezért szinte biztos, hogy nyertem volna...

Értékelés: Jól játszottam, kivéve az ash heap-ben hagyott Canine horde-okat. Illetve annyit még, hogy Csabit hol megvertem, hol engedtem kijönni torporból, talán következetesen kellett volna...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése