2009. szeptember 17., csütörtök

Rack 2009.09.17.

Szevasztok!

Büszkén jelenthetem, hogy már 2 rendszeres olvasóm van, lásd jobbra!


Juhuhúúúú! :)

Na. Vasárnap verseny lesz Hatvanban, gondoltam lemegyek ma is a Rack-be, bár csak este 10 körül értem le...

Négyen kezdtünk játszani:
Ismét a Nosfi toolbox-szal nyomultam... Nyugi, a versenyre viszek más dekket is, hogy ne legyen ennyire könnyű kitalálni mivel indulok :)

Prédám: Szilveszter szintén Nosfi toolbox, prédája Tremere + obf stealth + bleed, preádtorom Józsi cel + bang nakh combat

Elsőnek Nikolaust hoztam ki, akivel el is mentem bleedelni, hátha nálam marad az edge, persze nem jött be, mert a grandpredátorom elvette :(
A predátorom kihozta Gwendolynt, elszaladt egy sport bicikliért, forced march, d támadás nikolausra (a prédám által kipakolt Haven segítségével...), concealed + bangh nakh, leütötte nikolaust 1 vérre :(
Lehoztam egy ossian-t, szavazni nem tudtam, mert előttem 5 szavazat, mögöttem 4, nekem is 4... nooormalis???
A prédám engedte leverni a Haven-t, és inkább előre figyelt, de hátulról továbbra is támadtak... Fegyvertörés sajnos nem jött, így mindig buktában jöttem ki a dologból...
Józsi sztem elszúrta a dolgot, mert egy vagy két kör múlva kibleedelték. Már nagyon vártam, mert az emberkéim 1-2 véreken tengődtek.
Új predátorom jött tovább előre, mint az őrült, kénytelen voltam disarm-mal leküldeni a fővámpírkáját, nem is jött ki többet. Parityvel tudtam magamat tápolni a predátorom engedelmével, de itt hibáztam egyet, mert meg kellett volna próbálni őt is blokkolni, ugyanis kezemben volt a prevent + disarm kombó, és egy csapásra megszüntethettem volna a szavazatfölényt + vér is jól jött volna...
Hamarosan kettesben maradtunk Szilveszterrel, de még mindig nem volt veszve semmi, bár kihozta Beast-et 3. vámpírnak Sheldon és Selma mellé, de egyetlen disarm eldöntötte volna az egész partit. azonban 2x is tudott preventálni, így nem csúszott le nála senki, bezzeg nálam sorban hulltak az emberkék, előbb Teresita, aztán Ossian, majd Hell Hound (ettől a nullvéren vadászó Selma is torporos lett, igaz, egy stealth-et directelni kellett), végül Nikolaus, mindig volt + ütés az ellenfélnél, amikor kellett :( aztán kiestem én is csúfosan.

Értékelés: nem játszottam rosszul, talán a Direct-et rossz helyen használtam el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése