2009. szeptember 30., szerda

Mai Rack

Hello skacok

Ma 1 partira mentem le a klubba, a Nosfi toolbox "Reloaded" dekket vittem. Reloaded = 4 third tradition van benne meg 5 disarm, 5 amaranth, ally-ok kiugrottak, stealth is kevesebb, csak a 4 swallowed... Plusz 2 dreams Darkmore Szabi tanácsára :)

Na a szokásos gárda jött össze: prédám Sári, ezúttal Khazaar's diary + cry wolf, prédája Nosfi laptop computer + anim kombat + lopakodás, prédája Józsi Lazverinus + Quentin toolbox, predátorom Attila obfuscate-es Tremere SB.
Attila egyszer már jól kiejtett ezzel a dekkjével, de most szerencsére nem olyan agresszív kezet húzott, csak 1 vámpírkájának volt obfuscate, azt pedig egy Deep song-os disarmos amaranthos kombóval Cock Robin elfogyasztotta. Sárit nem bántottam, mert tartottam a további nyomástól, nem alaptalanul, mert egy sleeping mind-os 4-es bleed pl így is beszaladt. Józsit a computeres nosfik zaklatták, és a Khazaar's diary is szépen hízott a cry wolf-ok miatt... Így, mikor Józsi a kiesés szélére került, és Attila is 2 poolra esett, akkor hátrafelé kiejtettem, mert Józsi így ígért nekem 2 békés kört. Sári egy merész húzással diablerizálta a Nosfik egyik torporos vámpírját, persze az övét is elégettük, de így pont meg is lett a 7. counter... Jöhettek a Kazár emberek, he-he...
Jöttek is... Ugyan le tudtam még egy Giovanni arcot verni torporba, de így is 2 maradt, akik körönte 2 szellemet hoztak életre... A nosfi a kiesés szélére került, és Józsi önfeláldozóan eagle-s sight-olt keresztbe, olyannyira önfeláldozóan, hogy aztán ki is esett... (!!! ???)
Így a nosfi kicsit túlélt, és jött tovább engem bleedelni stealth-eken + a patkányok is rágták a bokámat... Sári szellemei 2 kör alatt bedarálták a Nosfik mesterét, és kettesben maradtunk. Eddigre 3 vámpírkám volt, kevés véren, pedig Cock egy Giant's bloodot is kapott. (Ez a dekk hihetetlen módon folyton egyszerre vér és egyszerre pool problémákkal is küszködik :) ... na mindegy.) Közben mind a 6 ashurom kipörgött, úgyhogy vissza tudtam keverni a szükséges felpattanásokat + szavazatokat, amik fel is jöttek, így miután Sári utolsó vámpírkáját is lefárasztottam, 2 KRC-vel ki tudtam szavazni, így 2 VP-vel enyém lett a GW.

Úgy érzem, jobb lett most a dekk, de persze kell még egy-két játék, hogy alaposabb véleményt formálhassak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése