2009. szeptember 24., csütörtök

Tegnapi Rack

Mostanában minden szerdán le tudok menni a Rack-be, így volt ez tegnap is. kkét partiban vettem részt.

1.

Egy régen készített dekkemet újítottam fel: Victor Pelletier & co. A KOT miatt egy-két új vámpírka is belekerült, pl 2xTara, és most beletettem 2xDimitra Ilyanovát is.
A pakli gerince persze a 9xParity Shift :)
Prédám Mufti Nergal merged + "Terhes nő" bleedállat (volt hogy 8-at bleedelt), prédája Józsi Pre + Cel bruise & bleed, prédája Feri Anim + Abombwe toolbox, predátorom DOM+OBF SB.
Mivel a dekkemben csak a parity meg a voter jelenti a poolnyerést, és hátulról fenyegettek a 6-os bleedek ezért csak 2 vámpírt mertem kihozni. Mufti szerelkezett Nergalra (Dhabi revenant, stb), Én meg kénytelen voltam hátra játszani, mivel Feri nem helyezett nyomást a predátoromra. Hátra Parity (persze ha Mufti több poolban lett volna, akkor előre ment volna :), hátra mind numb, stb. Aztán egy 7-es bleedet sikerült Archon Investigation-nel megoldani, de így is 2 vámpír maradt mögöttem, nagy bleedpotenciállal. Muftit nem tudtam kitolni, csak 3 poolba tudtam levinni, de ezután kiejtette Józsit (aki nem túl előrelátó módon levitte magát 6 poolba), és én is kiestem, mert már csak 1 poolom maradt. A játékot a predátorom nyerte, mert Muftit is kiejtette 1 kör alatt 10 poolról.

2. Parti Brujah debate-tel próbálkoztam, prédám Józsi hasonló dekkel mint az előbb, prédája Feri Nana Buruku Ashur + Deep Song, prédája Mufti 4-5 group Brujah Voter sok stealth-el, predátorom Szilveszter az én Nosfi toolboxommal. Nem igazán kezdődött jól a játék, mert csak Mufti engedélyével tudtam címet szavazni, Ő pedig hamar kinyomta Szilvesztert. Én is kiejtettem Józsit Mufti New Carthage-jével, ezután hárman maradtunk, ahol vétettem egy hatalmas hibát: mufti 0 vérre került Dimitrával akció közben, és adhattam volna -1 stealth-et Aranthebessel, de nem tettem, mivel az Inner Circle-jén volt egy Pentexem, és azt akartam megvédeni. Na most persze Dimitra így feltöltötte magát voterrel, úgy meg torporba került volna, hozzám került volna a szavazófölény, stb. Bár ha Mufti így legyengül, még mindig kérdéses, hogyan tudom Ferit kinyomni, mert minden vámpírján volt 1-1 Raven Spy, bár a Brujah Debate-ek lehet, hogy megoldották volna...

Rettenetesen mérges voltam magamra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése