2009. szeptember 17., csütörtök

Rack 2009.09.10.

Kicsit már a múlt homályába vész ez a nap, de azért megpróbálom összefoglalni...

Egész sokan voltunk a Rack-ben, 3 asztal is összejött!
Sőt, egy csomó új arcot láttam, pl Miskolcról is jött két srác, egyikükkel játszottam is.

Mindkét partiban a Nosfi toolbox dekkel játszottam, ezúttal KRC-vel és Heart of Nizchetussal kiegészítve...

1. Prédám Winnie Tremere-!Tremere Toolbox, prédája Malkáv mókadekk, prédája Nyümi Aus blokk, predátorom Günti Anim+Pot D támadó.

Elején elpazaroltam a kombatlapjaimat Winnie-re, gondolván, hogy Günter hátra fog menni, mert 4 nyümi rögtön kiugrott. Hátra is támadott, de aztán engem is beütött, Calebros gyorsan be is került torporba. Günti köv körben majdnem ki is ejtett, de a grandpredátorom sasszemmel megmentett, hűűű. Günti viszont így ki is esett, mert felállója épp nem volt. Igaz, nem sajnáltam. Addigra azonban Calebros Society miatt el is égett, a többi vámpírkám is éppenhogy vergődött... A grandprédám is elhullott, Winnie-nek immár 5 vámpírja is volt. Hármasban maradtunk, és muszáj voltam levinni magam kevés poolba, hogy kihozzak egy 3 emberkét: teresita, mert különben a vér nélküliek hamar elhullanak. Így viszont vérszemet kapott a predátorom, és minduntalan ki akart ejteni, pedig Winnie is nagyon erős volt. De pechére nem tudott kiejteni, mindig húztam elegendő felpattanást, ráadásul letörtem a fegyvereit, így egyre jobban Winnie felé állt az asztal.

Végül meguntam, és egy továbbküldött bleedet beengedtem.

0VP.
Tanulság: nem jó kevés poolra lemenni, mert vérszemet kap az ellen. Kivéve, ha éppen ez tűnik jó ötletnek...

2. asztal: prédám Pascek + Madame Guil Magnum, prédája Ppistike Cel+Magnum combat, prédája Anim combat + Ashur Tablets, predátorom Winnie Giovanni Ally.
Elején szerencsém volt, mert Pascek lecsúszott torporba, és meg is tudtam enni nyami :)
Winnie lecontestálta Carltont, és hozta a Shambókat, úgy döntöttem, kiejtem hátrafelé, mert dragonbound (ppistike tette ki) + sahambling az nagyon nemjó, ráadásul a grandpredátoromnak így tudtam adni 6 poolt, mert már nagyon ki akart esni. Ki is esett ő is, így hármasban maradtunk. Na itt lett érdekes a játék, mert Ppistike Magnumjait ugye le tudom törni, ha van a kezemben Canine Horde, de nem volt... Viszont ő meg Carlton-t nem tudta vagy nem akarta megölni, így mindig tudtam blokkolni az egyik vámpírját, a többit meg vagy beengedtem, vagy elszenvedtem egy pár pofont, Nikolaus le is csúszott, ráadásul Fame-mel... De meg tudtam enni, így pont túléltem. Végül egy topdekkelt prevent + Disarm jelentette az áttörést, mert így diableri is lett és kaptam egy magnumot. Aztán jött a fegyvertörés is, de ravasz módon Pisti már 2 magnummal felszerelkezve indult felém. Végül a saját Dragonboundja ölte meg (tipikus halálnem sajnos). f2f-ben visszavettem egy pentexet az ashurokkal, Madame Guil megkapta, és hamarosan a túlerő gyözött

1GW 2(!) VP-vel :)
Értékelés: jól játszottam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése