2009. szeptember 8., kedd

Újpest 2009.09.06.

Hello ismét !

Vasárnap nálam volt egy kis összecsapás, öten jöttünk össze: "Guyla Ferdös", G. "Csabh", Ppistike, Korsós Peti volt az utolsó befutó.
1. parti: Milán Nosfi toolbox, Gyula Imbued blokk, Csabi Setite voter, Ppistike !Nosfi toolbox

Marha szarul húztam, semmi kombat nem jött, így hiába blokkogattam Gyulát, csak röhögött rajtam, ráadásul hamar felvette a rejuvenate, meg a vigilance powereket is 1-1 imbueddal, hátraadogatott, stb.
Csabi erősen nyomult előre, nem bántam, így legalább nem volt rajtam nyomás.
Nekem volt szavazatfölényem, de Csabi mindig kiboltolta velem a szavazásokat, aztán pár kör múlva egy ügyes húzással kiejtette Ppistikét (krc + cryptic rider + reckless agitation).
Én addig csak vegetáltam, igaz, Gyula sem állt fényesen, mert kirakott egy smilingot, viszont gyógyulása nem volt, a hátraadásait viszont következetesen blokkoltam, mindent azért még sem!
Gyula egyik vámpírjával 4 ceptig tudott elmenni, másikkal 3-ig, szörnyű volt... Igez, 1-2 poolokon vegetált...
Csabi itt is jól döntött, kiejtette nekem Gyulát, igaz én is 4-et kaptam a Recklessből, de bíztam a jó sorsban, na ez marha nagy hiba volt, mert nagyon sokan voltak mögöttem, kijött egy Heart of the City is, nem volt elég ceptem, kiestem.

Értékelés: szarul játszottam, de pechem is volt a lapjárással...

2. parti: Milán Nosfi toolbox, PPistike anarch giovanni cry wolf + sudario, Csabi Uta Kovacs & tsai !Tremere blokk, Gyula nyümi Aus blokk, predátorom Korsós Peti Ayo Igoli voter
Ayo rögtön kapott tőlem egy pentekxet, így hátulról 0 nyomás volt, elöl pedig blokkolgattam a cry wolfokat, ha nem volt hajégetés. Gyula hipp-hopp 4 Aus vámpírral ült + Carlton + Ponticulus ajjaj.
Csabi nem tudott szerelkezni, mert a Magiceket mindig megblokkolták a nyümik, így nehéz helyzetbe került, mert equipment nélkül nem tudott harcolni. Ráadásul Gyula vagy 12 target vitalssal játszott...
Peti lecontestálta a pentexet, elment szavazni egy banishmentet, de Gyula megblokkolta vegy 5(!) intercepttel...
Mikor nagynehezen szavazatfölényem lett a 3. vámpír kihozásakor, akkor egy 5-ös parityval puhítottam Pistit, akit elölről blokkoltak a !Tremere-ek, hátulról a Nosfik, besértődött kihozott még egy vámpírt, és aztán egy 2-es bleedtől kiesett...
1 VP Petinek ekkor már nem volt vámpírja, mert az utolsó 87 stealth-es nappalmenős Anarchistját Gyula egy szimpla delayinggel megoldotta, így Gyula túlélt (már 7 vagy 8 minionja volt), sőt, Peti kb 5 poolra esett le. Kihoztam Peti vámpírját, hogy ne essen ki köv körben, én pedig a 3. Ashur tabletszer tápoltam magam, amivel visszahoztam egy Temptation of G. powert, ezzel elloptam Gyula Sniperes Heart of nizchetusos szörnyetegét. Ekkor már körök óta nálam volt az edge és a Powerbase Montreal is, így tudtam gyúgyulni. Csabinál viszont ott volt a Rack + 2 Vessel, amit el kellett volna vennem, na ezt mindig elmulasztottam vagy ha eszembe jutott, akkor éppen nem jött össze... Egyszer aztán 5 stealthen elszaladtam érte, így az is hozzám került, rám is fért, mert a vámpírkáim már nagyon nyamvadtan álldogálltak...
Csabi vámpírjára Fame került, Gyula kirakott egy Smilingot, Csabi kirakott egy Dragonboundot, alakult a játék, végül Csabi egyik harcunkban lopott 2 vért, én ütöttem egyet, nem preventálta, disarm :)
3 pool ugrott, plusz a dragonbound és fame miatt még 1-1 minden körben. Azonban Gyulával is összeakasztotta a bajszát, mert gyula is 1-2 poolon vegetált, és a dragonbound könnyen kinyírhatta volna, de Gyula mindig ki tudta hozni a vámpírját, vagy meg tudta enni, az én jóváhagyásommal.
Nálam ekkor már volt egy Ossian is, aki szintén csépelte csabit... Plusz nagyon jól jöttek a Canine horde-ok is, így Gyulának letörtem az ivory bow-ját és magnumját is...
A smiling hízott, 4-es smilingnál Csabi kiesett, huh.
Aztán F2F Gyula is hamar megmurdelt, mert a vámpírjai fogytak vérük alig, poolnyerése nem nagyon volt, meglett a GW!!!!

Értékelés: jól játszottam, egyedül a Rack Csabinál hagyása volt komolyabb hiba, de szerencsére nem volt végzetes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése