2009. szeptember 28., hétfő

NB Budapest - a partik, 2. rész

Na most folytatom a szombati verseny beszámolóját...

Szóval Csabi vergődött 2 vámpírral, mögötte Sanyi 7-tel, én Great Beast+ Cybele, előttem Ziványos 3 Tzimisce-sel, végül Mufti 3-4 nyümi tremere és 2-3 ally.
Mivel Csabi a keresztbe támadásért cserébe megígérte, hogy nem bleedel 1 körig, ezért tudtam a játékomat játszani, de elindulni nem nagyon akarózott, amit Mufti fájlalt is nagyon.
Végül csak elindultam előre, és 1-2 kör alatt kiesett a prédám. Igenám, de Sanyi is kiejtette az egyes bleedekkel Csabit, azaz csak ejtette volna, mert Mufti a lefutolsó vámpírját eagle's sight-tal megfogta, így Csabi 1 poolon maradt, így Mufti köv körben kiejtette a kevés poolon tengődő Sanyit, ajjaj... Én közben megpróbáltam ellopni Carlton-t, de egy Direct megakadályozott benne...

Na és itt követtem két óriási hibát: ugye hárman maradtunk Mufti Csabi 1 poolon és én, és nem voltam elég türelmes, mert nem vártam 1 kört, hogy CSabi kiessen az antediluviantól, hanem elindultam bleedelni, amit Mufti egyrészt továbbküldött, másrészt a stealth-eket is ki kipörgettem a kezemből... Pedig akkor már egy advanced Nergal-om is volt Cybele + Great Beast mellé, ami blokkerek ellen elsőosztályú pajtás!

Na így aztán muftihoz többet nem is tudtam bebleedelni, mert aztán nem jöttek a stealth-ek, neki meg carlton ugye 2 cepttel unmasking miatt, stb, és a paklim is elfogyott.

Így Muftié lett a GW, de engem nem tudott kiejteni, mert poolom na az dögivel volt :)
(Villein + Golconda + Redeem the lost soul ez nagyon kemény pooltermelés!)

1.5VP

2. parti

Prédám Günter Dom+Aus blokkdenial powerbleed (de nem ez az arca jött fel a dekknek), prédája Martin Weinmayer Malkáv toolbox blokker, prédája Csepregi Tomi Nyümi presence voter, predátorom Gyula Nana Buruku Ashur + Anim Combat

Nagyszerű, ugye?
Fix 0Vp-t jósoltam. Gyula betámad, szétver, diableri, kiesem.
De nem!
Gyula nem húzott Nana Buruku-t, és Csepregi Tomi rögtön nyomás alá helyezte: hercegi szavazás, Parity Shift. Martin tartott Güntertől, így nem fogta meg egyiket sem. Gyula kénytelen volt hátra támadni, de eleinte hiába, mindig volt combat ends. Aztán már nem hiába, a herceg tortporba került. Azonban engem továbbra sem nyomott, bár 5 minionja lett.
Csepregi Tomi kijátszott egy Hostile takeovert, aminek segítségével én 5 poolért megvettem egy vámpírkát raven spye-jal, igaz Gyula így ki tudta hozni Nana Burukut, de megzsaroltam egy Golcondával (pontosabban Tominak felajánlottam 2 körért cserébe), de Gyula ígért nekem 3 nyugalmas kört. Erre aztán sajnos nem került sor, mert Tomi kiejtette Gyulát, persze Martin engedélyével, aki rengeteget gondolkozott, hogy blokkoljon-e, de végül nem blokkolta...
Időközben én is kinyomtam volna Güntert, de Martin közbeszólt egy Direct Intervention-nel, de köv körben meglett a VP (ahhoz képest, hogy Günter powerbleed volt, rengeteg felállással + inercepttel játszott, na mindegy). Martin is kiejtette Tomit, és face2face nem bírtunk egymással, én ismét rengeteg poolban, ő szintén, és nem tudtam kinyomni, lejárt az idő.

1.5VP

A 3. parti előtt 4. helyen álltam!!!! 3VP 0GW-vel!!! A rengeteg timeout miatt...
De tudtam, hoyg mindenképp GW-t kellet szereznem a döntőhöz.

3. Parti
Prédám osztrák srác nyümi presence + Dominate powerbleed, prédája Zephid Carna blokker, predátorom Róbert Enkidu (négyfős asztal)

Hmm, ebből nem lesz döntő!
Szintén 0 VP-s asztalnak ígérkezett... És be is jött a számításom :(
Egyetlen esélyem volt, ha Dreams-szel gyorsabban kijövök, mint enkidu, és 1. körben lehozom a great beastet.
A dreams megvolt, 1. körös beast megvolt, de ismét soul gem nélkül, de 9-es villein-nel...
2 kör múlva kijött a 2. cybele, nem rossz. Enkidu nem mert támadni, great beast miatt, akit igyekeztem állva hagyni.
Azonban Zephid nagyon nagy bajba került, mert felállót nem húzott, és mögötte 4 minion.
Egyiket levertem a Beast-tel, de keresztbe kihozták.
Aztán újabb leverési próbálkozásom helyett már combat ends volt a válasz.
Itt talán hátrafelé kellett volna ütnöm Enkidu egyik segédjére (2 emberke volt a főnök mellett), ugyanis köv körben Enkidu betámadta Cybelét, torportba verte, az egyik segéd diablerizálta, igaz, Zephide a blood huntban megsütötte...
Ajjaj. Na sebaj, hozom ki akövetkezőt, poolom még volt bőven. Azonban Az osztrák miután kinyomta Zephidet, megegyezett Robival, hogy hagyja, hogy engem kiejtsen.
Hiába bizonygattam a nyilvánvalót, hogy f2f nem fog vele bírni, csak kiejtett, Great Beastre Fame került és pont kiestem. F2f aztán az osztrák nyert, és döntőbe is került ezzel.

Így végül 9-ik lettem 29-ből.

Értékelés: 1-2 hibám volt, de sajnos meghatározó.
Érdekes, lehet, hogy kevés a stealth a dekkemben?
Másik érdekesség, hogy az 5 döntősből 4-gyel játszottam, pedig 29-en voltunk összesen, ebből ugye 11-gyel kerültem össze (az egyik négyfős asztal miatt), tehát statisztikailag nem igazán jön össze (arányaiban 1, max 2 döntőssel kellett volna játszanom, ez hatalmas különbség). Vagy ez mégis így törvényszerű???



Na cső

3 megjegyzés:

  1. Az első asztalon Sanyi, (azaz én) nem concealt nem húzott, hanem pisztolyokat. Ugyanis, ha nincs conceal, akkor legalább megpróbáltam volna elmenni értük, de a 75 lapos deckben 11 db. conceal, 11 db. pisztoly és 11 db. dragon breath round volt és nem jött fel csak kb. 4 db. stukker...

    Utólag tényleg szét kellett volna lőnöm a vámpírjaidat, majd átásva legolocondázni... =(

    VálaszTörlés
  2. Ja. Vagy ha nem golcondázod le, hanem körönként bleedelsz vele hármat, az sem rossz bolt :)

    Milán

    VálaszTörlés
  3. Mufti nem engedte volna meg kiásni őket és még az átásást sem biztos. Tehát amint tehettem volna legolocondázom, a fix 9-10 pool nyert volna nekem egy VP-t!

    De az biztos, hogy utána nem bírlak kiejteni még másnap sem, ahogy f*stad a poolt!
    =)

    SZU

    VálaszTörlés