2009. szeptember 20., vasárnap

Hatvani partik

Na szóval a jól kiprobált toolbox dekkel mentem, mert attól tartottam, hogy sok kombat dekk lesz.
Ki is bővítettem a paklit egy pár fix preventtel, ami végülis jó ötletnek bizonyult...

1. parti. Prédám Colos Nyümi brujah voter, prédája Donal + Theo bruise and bleed, predátorom Tha combat-toolbox. (négyfős asztal)
Bár Colos nagyon hamar hercegekkel lett ellátva, de mégis viszonylag jól alakult a játék, mert hamarosan két ally-om (hellhound és ossian) + unmasking figyelt az asztalon, Nikolaus és Cock Robin társaságában. A probléma a szokásos volt: kevés volt a poolom, így bár a predátorom viszonylag kis nyomást helyezett rám, mégis fenn kellett tartanom a blokkra kapacitást, így Colos sokmindent bütetlenül megtehetett.
Egyszer hibáztam: fel kellett volna ajánlani a kopertársamnak, hogy segítsünk egymásnak 1-1 vp-t szerezni, és jobban blokkolni Colost, hogy ő hadd mehessen előre Theoval. Így viszont nagyon lassan ment a játék, bár a predátorom már majdnem kiesett, de végül 0,5 VP lett mindenkinek.

2. parti. Prédám Ventrue bleeder, előtte Balu Casevayo blokk, előtte Flekk imbued, predátorom Feri Dom+Pro SB.

elején kaptam egy hármas bleedet, de aztán szerencsére tudtam általában mindent blokkolni, persze így előre menni egyáltalán nem tudtam. Balu szintén semmilyen nyomást nem helyezett Flekkre, aki így büntetlenül tudott brutálisan szaporodni és épülni. Féltem, hogy Flekk hipp-hopp lekaszálja az asztalt, ezért Balut kiejtettem keresztbe, hogy legyen Flekken nyomás. (Balu teljesen kiakadt, de hát ez szerintem benne van a játékban. Persze lehet, hogy okosabb lett volna baluval megegyezni, hogy segít nekem pusztítani a prédám vámpírjait, én meg segítek neki szavazással...)
Flekken valóban lett nyomás rögtön kapott egy 5-ös bleedet. Feri jött előre, de majdnem mindent meg tudtam blokkolni, ha nem, akkor pedig vagy csak egyet bleedelt, vagy pedig beleszaladt egy archon-ba. Egyszer Flekk belémküldött egy 5-ös bleedet, amit nem tudtam megblokkolni, innentől már lassan felőrlődtem. 0VP

3. parti: Prédám Tibo Satyr, prédája Gyula !Ventrue blokk+bleed+combat, prédája Alma Neighbor John blokk, predátorom Setita SB.

Jól indult itt is a parti, Nikolaus + Cock "ugrott" elő, kaptak 1-1 Flak jacket-et, majd Tibo Fame-es vámpírja blokkolt, és torporba került. Tibo levitte magát alacsony poolba (csak sokadik vámpírja volt Goulet a kriptában) Ez után egy KRC, majd Ashurral visszahoztam a KRC-t és Tibo kiesett.
Itt azonban nehézzé vált a helyzet, mert Gyula (félrészegen) lepaktált Almával, hogy ad neki 2 VP-t. Én levertem Gyula 2 vámpírját is torporba, de sajnos elmulasztottam őket diablerizálni, így egy-két kör múlva kihozta őkat, ez sajnos nagy hiba volt... Almától elvettem a Rack-et, erre berágott, és elkezdett keresztbe ütni ossiannal. A predátorom egy temptation-nel idegesített, de sikerült úgy menedzselni Cock Robin vérét, hogy ne legyen veszélyben. Egyszer beleszaladt egy Archonba, ezután már csak vegetált. Gyula azonban egy hirtelen gondolattól vezérelve kiejtette Almát, és a Setitát is. Itt sajnos lejárt az idő, 1,5 VP.
Értékelés: ha nem felejtem el diabolni a két vámpírt, akkor talán ki tudom nyomni Gyulát is, bár így is hárman játszottak ellenem...
A pakliról: két nagy baja van: poolproblémák jelentkeznek szinte mindig, és nincs benne elég ousting power. Talán több szavazást kéne beletenni? nemtom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése