2009. szeptember 27., vasárnap

NB forduló, Rack, 2009.09.26. - a partik

Na szóval a Cybele dekket választottam, mert az idáig mindig jól teljesített, és most kibővítettem, hogy a kombó mindenképpen feljöjjön: 5 diszciplína kártya, 5 soul gem, 5 great beast.
Hát sajnos nem jött össze a kombó így sem mindig elsőre, sőt...

1. forduló

Prédám Ziványos Anim+Aus blokker, prédája Mufti nyümi Tremere + !Tremere blokker ally-okkal, prédája Sanyi 1 cap saturday night special + dragon's breath d támadó, predátorom Greguss Csabi Lasombra SB.

Hát nagyszerű asztal, már a sorsolásnál láttam, hogy belenyúltam a közepébe. Persze a combó nem jött fel az elején, ezért a great beast-et soul gem nélkül hívtam le, de azért egy kövér villein így is belefért. Csabi "csak" egy ötös bleedel terhelte a poolomat, aztán védekezésre állt be, mert sanyi 5-7 minionra dagadt pillanatok alatt. Mufti a kulcs ally-okat ki tudta dumálni Ziványosnál: lett egy Carltonja, meg egy hexapedje. Ziványos pedig a mesterkártyákkal buzgálkodott: Ercyes Fragments, Smiling jack. Azonban amikor a Smiling 1 vérre került, Sanyi leverte.
Sanyi az asztal nagy szerencséjére nem húzott concealed weapon-t, így Csabi vámpírjai nem voltak veszélyben, annál inkább a poolja... Meg is ígértem neki, hogy egy kör békéért cserébe betámadok egy vámpírt Sanyinál. Persze ekkorra pont behúzta a concealed weapon-t, de szerencsére nem lőtt le torporba.

Folyt köv, mert most reggelizni fogunk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése