2009. augusztus 27., csütörtök

2009.08.26. Rack

Tegnap a Rack-ben kipróbáltam a legújabb paklimat: egy igazi toolbox dekk Nosfi hercegekkel, 65(!) lappal, 6 ashur tablets, pár D-támadás, pár szavazás, kevés combat, néhány ally, néhány felállás és intercept... Nekem nagyon tetszik :)
6-ra értem le a klubba, és egy izgalmas parti vette kezdetét...

Milán Nosfi-!Nosfi toolbox, prédám Sára Nosfi toolbox, prédája Polonia Ventrue szavazó, prédája BaluPanker Donal, Constanza, Theo Bell + Brujah Debate, predátorom Winnie Tremere-!Tremere blokk+bleed

Játék elején rögtön vétettem 1-2 hatalmas hibát: 2 minion tap-et is eldobtam kijátszás nélkül! Milán, noooormális vagy? Akkor minek raktad be őket a dekkbe????
Az volt a gondolatom, hogy mivel winnie úgyis blokkol, nagyobb szükségem van a vérre, mint a poolra, de hát 2-3 véreket azért csak le kellett volna szedni 1-1 minion tappel!!!
Na mindegy, azért ki tudtam hozni 3 vámpírkát: Calebros, Nikolaus, Ox.
Mögöttem kijött valaki + Muaziz. Kezembe került egy pentex. Muaziz megkapta, mert féltem, hogy elveszi Calebros címét.
Megpróbáltam lehozni egy Hellhound-ot, napfény, rötschreck. Balu kihozott.
Sári eleinte csak álldogált, Polonia viszont szavazott rendesen, az én segedelmemmel. Balu hátratámadott, eleinte sikertelenül, majd egyre sikeresebben, Poloniának hulltak a vámpírjai.
Winnie kihozott 4 vámpírt, egyiken Pentex, de nem engedtem leverni, sőt torporba hullt 2 vámpírja is, egyiket Balu megzabálta.
Sárinál lett egy legendás vámpír, így Polonia 3 poolra került... Balu 2 Poolon.
Polonia lehozott egy 2 poolos location-t, és parity shift, nappal... Hoppá. Megszavaztam, mert különben Sári kapott volna 6 poolt Polonia kiejtésével, és az a változat nem tetszett...
Polonia lehozott egy Troublemakert, és átadta Winnie-nek az ivory bow-t letörte, aki nálam is elteppelt 2 emberkét, és így le tudta verni a pentexet, plusz Muaziz beszaladt egy 5-ös bleedre ajjaj.
Itt megint hibáztam, mert ki tudtam volna hozni Kendricket egy körrel hamarabb és akkor talán meg tudom blokkolni...
De még nem volt veszve minden, 3. ashur tablets-emmel kaptam ugye 3 poolt + visszahoztam carltont, aki le is jött, Ossian-t is megpróbáltam, na az nem sikerült, így viszont kijött Kendrick.
Polonia megint kapott 1 ingyen VP-t, mert Winnie 4 vámpírjától jobban féltem, mint Polonia 2 1-2 véren tengődő emberkéjétől...
KRC, 3-1, Winnie meghalt.
Hmm. Nálam 4 vámpír + Carlton, Poloniánál 1, Sárinál 2.
Nem rossz, de poolban nagyon szarul álltam, 1, aztán 2 poolom lett Nikolaus képességének köszönhetően. Igen ám, de Polonia 2 kör múlva bleed 2, carltonra approximation of loyalty, nappal menés, meghaltam.

Polonia hihetetlen módon 5 VP-vel megnyerte az asztalt, mert még Sárit is ki tudta ejteni! Ráadásul én segítettem neki, ajjaj...

Grat Poloniának!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése