2011. július 30., szombat

BXG VTES Club 20111.07.30

Hello vtes-rajongók!

tegnap ismét összegyűlt a szokásos kompánia a szokásos öldöklésre.
"Előételnek" teszteltük Zoltán saját fejlesztésű társasjátékát (mi is a neve, Z?!?!?!?!), ez egy szerepjáték jellegű kalandozós-harcolós-vadászós-gyűjtögetős játék, kb mint a WoW, csak társasjáték formájában.

De hogy a tárgyra térjek: alakítottam a Baali Tricks c. dekkemen. De nem eléggé :)
Prédám Oli 419 operation + bleed redukálás, prédája Robi !Salubri + Saulot toolbox, prédája F Arika+Baltimore purge, prédája Géza Nightmare Curse, predátorom Zoltán Lasombra Entombment + Graverobbing.



Cybelével indítottam, és minden úgy ment, ahogy a nagykönyvben: villein, diszcíplína, soul gem. Azonban a Great Beast nem jött. A játék végéig :(
Nagy szerencsémre géza "bevarrta" Zoltán egyik játékosát, ezért Z tulképpen végig hátrafele támadott, egyszer ki is hoztam Géza vámpírkáját. Santelaust még ki tudtam izzadni + villein, lehoztam egy Carltont, de mivel Z egyre csak hozta ki a vámpírokat, ezért nem mertem előre menni . Great beast még mindig sehol.

Időközben F beleállt Saulot papa kettes bleedjébe de így torpor. F megpróbált Arikával egy Baltimore pruge-öt, Robi beleállt, Arika elfüstölt!
Hoppá. Ilyet sem gyakran látni, le is fotóztam :)


Robi frenzy-ben :)



Azonban F-nek még mindig nem főtt le a kávé. Mivel Z hátrafele szavazott, ezért Géza lekerült 3 poolba. Oli kihozta F 0 véres torporos vámpírját, hunting groundból kapott egy vért, bleed 3, stealth, Géza kiesett.

Jaj.

Zoltán így már rám tud szabadulni...
Itt még csak 3 vámpírja van, de hamarosan F-től graverobbing, és még 1-et ki tudott hozni.


Oli közben kitartóan hozogatta a 419-eket, amiket Robi több-kevesebb sikerrel leégetett ha Oli nem tudta redukálni a bleedet.



Én hamarosan lekerültem 1 poolra (itt még 7 van).


Ekkor Oli kitalálta, hogy ejtsük ki F-et átirányításokkal, és akkor Zoltán talán nem megy körbe hipp-hopp, és neki is jobb lesz, ha Z kénytelen blokkolni Robi bleedjeit, mert akkor nem esnek le a 419-ek.

Így is lett.

Zoltán ellen immár hárman voltunk, eleinte még jött előre, de szerencsével túléltem, aztán már nem bírta tovább idegileg, behisztizett, feladta :)
Oli is besértődött, ő is kiinfluentálta magát. :(

Robi engem f2f kiejtett, nem volt esélyem.

Legközelebb már csak kijön az a nyamvadt kombó, most betettem még 2 dreams-et....
Jajj. Macerásak ezek a Baalik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése