2011. július 1., péntek

BXG VTES Club 2011.07.01


Na ismét itt vagyunk, és ezúttal megpróbálok online beszámolót írni!!!

6 játékos:

Új paklim Assamite Black Hand toolbox, prédám Robi Nana Buruku Aye+Orun, prédája Zoltán Lasombra Stealth-bleed-combat, prédája Oli Blood Brother Stealth-bleed, prédája F6 Gangrel Renegade Garou, predátorom Géza Harbringer Mercy for Seth toolbox.



F rettenetes erősen kezdett 2 garou, d támadás Géza Fame-es vámpírjára, torpor. Géza Mercy for Seth az egyik Garoura.



Géza vámpírját lediablreizáltuk, de kiesés szélén van, 5 poolon 1 db vámpírral, fenekében 2 garou + 3 vámpír, egyiken camera phone.


F Bernard the scourge-dzsal megpróbálta leégetni Oli egyik vampáját, mert mögötte már 4 vámpír összegyűlt.
Azonban Géza megblokkolta, így nem sikerült.
Géza túlélte F támadásait, és F kétségbeesésében lehozott még egy Ossiant Oli ellen + Robi unmaskingja is őt segítette, de így 7 poolba lement.



Kérdés, hogy Oli ki tudja-e bleedelni? Fnél 2 álló minion, de Olinál 1 Anarch Troublemaker, + pentex kézben, mint később kiderült!

Bleed 5, bleed 2, F kiesett...

Géza maradt 1 poolon.



Köv körben kiesett, hüpp!

Oli immár engem támad 4 vámpírral...
Nálam mindössze két black hand Assamita:


Robi sajnos hozta egyfolytában az ally-okat, és iszonyú erős lett:


2 8-9cap vampa, Ossian, Remnant, Tunnel Runner, Carlton, Mylan, Vagabond Mystic, Unmasking, FBI, Mbare Market, PB:Tswane, 2 Vessel, 5 Orun és 3 Aye!!!
Ááááá! Hogy fogom kiejteni?????

Én meg sajnos hagytam az ally-okat lehozni, mert Ossiannal és Remnant-tal Olit támadta + Exile Olira.
Oli tápolódás után elindult előre, de nem topdekkelt, és hibázott is, és így túléltem, juhuhúúú!!!!

Így Zoltán kiejtette Olit.

Robi felmondta a Zoltánnal kötött szövetséget, én pedig a Robival kötöttet.

Robi hátratámadt Remnant-tal, web of knives torpor.

Robi végül elindult előre, Zolira támadt Remnant-tal , Zoltán: Milán, összefogunk Robi ellen?
Milán: természetesen. :) Zoltán  Entombment!
Milán: :)
Robi előre támadt Ossiannal.
Zoltán: Entombment.
Milán: :) :)

Azonban Zoltánnál mindkettő torpor. Robi: Diablerie, diablerie!
Huhh ez nagy fordulat!



Robi továbbra is nagyon erős:



 én meg vérnyerés nélkül:



Ezután mentem kitartóan előre, de hiába.
Levittem Robit 3 poolba, de aztán kinyomta Zoltánt, és ekkor: Edge of the World!!!!
Ezt a lapot hagyján hogy még sosem láttam kijátszani, de még csak nem ismertem!!!

Robi kapott 6+4 poolt, a vámpírja feltöltődött maxra, és untapp-elt...
Mi van?????

Ezután lejárt az idő :(

Pedig  ekkor jobban álltam már :) :) :)

Így Oli nyert 2 VP-vel, Robi második 1,5 VP-vel,én 3. 0,5VP-vel :) 


Dekklistám volt:

Deck Name:  Black Hand Assamites
Created By:  Milán
Description: Toolbox. Stealth, Bleed, Intercept, Combat, Prevent, Kisvámpír kikeltés

Crypt: (12 cards, Avg: 7,83)
----------------------------
5  Izhim abd Azrael        Assamite  9  pot CEL OBF QUI THA  
2  Sajid al Misbah         Assamite  4  QUI                  
3  Nizzam al-Latif         Assamite  9  dem ANI CEL OBF QUI  
1  Djuhah, The Bronze Bow  Assamite  7  aus cel pre OBF QUI  
1  Joe "Boot" Hill 1  Assamite 7 for obf CEL QUI
Library: 
-------------------
Master
1  Watchtower: Four Ride Forth
2  Vessel
2  Villein
3  Guardian Angel
4  Corporal Resevoir
1  Market Square
2  Dreams of the Sphinx
3  Dominion
Action
5  Tattoo Signal
5  Web of Knives Recruit
5  Loss
1  Black Hand Emissary
Action modifier
5  Swallowed by the Night
5  Lost in Crowds
5  Blood Awakening
Reaction
10 Black Sunrise
2  Ministry
5  Watch Commander
5  Foul Blood
Combat
7  Weighted Walking Stick
5  Thin Blood
5  Sideslip
5  Blur

3 megjegyzés:

  1. Khmmm...és ÉN (Zoltán) 1VP-je az smafu??? :)

    VálaszTörlés
  2. Ja tényleg :)
    De akkor csak negyedik lettem, brühühü :(
    A helyezések helyesen helyesbítve:

    Oli nyert 2 VP-vel, Robi második 1,5 VP-vel, Zoltán 3. 1 VP-vel, én 4. 0,5VP-vel! Géza és F 0-0VP-vel holtversenyben 5.

    VálaszTörlés
  3. Ez hiányzik a hiteles beszámolóból:

    21:38 Milcsi bekomolyodott.

    VálaszTörlés