2011. július 8., péntek

BXG VTES Club 20110708

Ismét itt a péntek, újra küzdünk!

Sajnos többen is távol maradnak ma, Robi pl. a munkahelyén!!! Nooooormális???

Úgyhogy csak négyen.

Újra az assamite dekkel nyomulok, kis módosítással: 4 Hand Contract, 4 Provision of the silsila, hmmm meglátjuk.

Prédám Zoltán Lasombra Bruise&Bleed, prédája Tamás Tremere toolbox+combat, predátorom Géza mercy for Seth toolbox.



Kihoztam Izhim abd Azraelt, majd conract Zoltán vámpírjára, Géza mögöttem 2 kisebb vámpírt kihozott.


Kezem nagyon rossz, nincs benne se kombat, se stealth, csak akció: 2x web of knives, 2x Tattoo Signal.

Kihoztam Joe Boot hill-t, géza bleedelt, joe blokkolt és kapott egy mercy-t.
Körömben megpróbáltam leverni, blokk. Kapott még 1 mercy-t.
:(

Ibn megpróbált egy Tatto Signal-t Zoltán blokk, entombment.

Zoltán contractos vámpírja megpróbált vadászni, blokkoltam, leesett torporba és Provision of the Silsilával feltöltötem Joe-t.
Erre Z bosszúból lediablerizálta a fővámpíromat.
:(

Ezután még 1-2 körig vegetáltam Joe kapott egy 3. mercy-t, kihoztam 1 3. vámpírt, aztán hamarosan kiestem.

Képeket nem tudok feltölteniiiiiiiiii! :(

Zoltán túlerőben Tamás ellen, Gézával megegyeztek, hogy Z kiejtheti Tamást.



1-2 kör múlva Géza kiakadt, hogy Zoltán nem megy előre csak tápolódik, ha köv körben nem ejti ki Tamást, akkor G elindul előre.

Balhéznak :)

Tamás feladta, gyakorlatilag, de még benn van 2 poolon.

Zoltán elindult mindennel, Tamás kiesett.

Köv körben Géza elindult előre, de nem tudott bebleedelni.
Zoltán 4 vámpírral + Tamástól lopott Talaq the immortal + rengeteg location.


Zoltán asztala:





Géza szintén 4 vámpírral, de location nélkül, és kevesebb véren.

Zoltán nem megy előre (az edge nála van) csak próbál vadászgatni és kihozni újabb vámpírt, amit Géza mindig blokkol, ha tud.

Zoltán 19 poolban, GÉza 7 poolban.
Zoltánnál 1 vámpír torporban, másik 0 véren, Gézánál mindenki 1-2-3 véreken.

Zoltán megint vadászik, Géza blokk, Zoltán üt 1 géza mercy for seth, z hidden lurker + entombment.

Z graverobbing, G blokk, entombemt újra.

Zoltánnál 1 vámpír torporban + mercy, 1 vámpír 0 véren+ mercy, 2 vámpír 2-4 véren + jön ki egy új vampa.
Gézánál 4 vámpír 0-0-0-1 véren.

Z kihoza Nahirt, Gézánál 3 vámpír 0-0-0 véren, 1 torporban...

Ajjaj hamar vége lesz...

Közben megjött Robi, juhuhuúúúú :)

Végül Zoltán nyert 3 VP-vel, grat!

A 2. partiban viszont az Assamitáim győzedelmeskedtek, juhééééj :)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a gratulációt és a pontos leírást!
    Annyit tennék még hozzá, hogy a második partiban Géza "kijelölte" ki nyerjen és TÉGED választott!!!
    Azért persze táposan lavíroztál az intrikák szövevényes hálójában (mint mindig). :)
    Na de sebaj, jön még kutyára teherautó...;)
    Zoltán

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, ha Géza nem kap vérszemet akkor ki tudja mi lett volna a vége...
    Ne tudd meg mennyire kellett vigyáznom hogy ne te nyerjél :) Alexandra sosem szimpi nekem az asztalon...

    VálaszTörlés