2011. július 21., csütörtök

BXG VTES Club 20111.07.20

Tegnap kivételesen kedden gyűltünk össze a szokásos péntek helyett, nyaralások miatt.

Némi TV-kábel szerelés, valamint Pibi bébi szekrényének lerombolása és újjáépítése után kezdüdhetett is a játék, ezúttal a 7 Wonders c. társassal indítottuunk. Már 1x-2x játszottunk vele, csak ide nem írtam meg, mert lusta voltam... De most 5 hét szabin vagyoook, úgyhogy ráérek :)

Nos, a 7 Wonders egy "pehelykönnyű" stratégiai játék, szupergyors játékmenettel, és folyamatos, hosszú távra mutató döntési kényszerekkel, ami elég izgalmassá teszi a játékot.

Itt egy egész jó kis demo video 1 percben:



Amiért nekünk külön tetszik: kártyák vannak benne, ráadásul a Magic the Gathering drafthoz nagyon hasonló mechanizmussal kell őket kiválasztani :)

Nos, én szokásom szerint a tudomány világában próbáltam meg tevékenykedni, mellettem Tamás a harci oldalát erősítette, míg másik oldalamon Robi a "civil" építmények felhúzásával törekedett a végső győzelem felé. Géza és Zoltán kiesett a látókörömből...

Nos a 3x6 forduló végén robi 72(!!!) ponttal győzedelmeskedett. Többször átszámoltuk, tényleg 72 pontja volt...
2. én lettem, 52 (vagy 54) ponttal, többiek hasonlóan.
Hogy a túróba csinálhatot 72 pontot??? E miatt álmatlanul hánykolódtam az ágyamban éjszaka :)

Ez után a jó öreg VTES kártyákat szedtük elő: én egy vadiúj dekkel próbálkoztam: "Baali trükkök" néven. Nos, a dekk a számos baali trükkből most csak a "nagy halál előre" c. mutatvánnyal állt elő: VP nélkül estem ki, elsőként. :)

Prédám Tamás brujah debate, prédája Géza Mercy for seth toolbox, prédája Zoltán Assamite black hand toolbox, predátorom Robi Follower of Seth Bima.

Sajnos a 35 mesterlapból egy sem jött fel sem a játék kezdetén, sem később, így Cybele hiába állt készenlétben, az egyetlen értelmes akciója egy Bima ellopása volt, na meg egy Carlton lehozása. Robi előbb apróbb, később már komolyabb bleedekkel örvendeztetett, folyamatosan fogyott a poolom, vérnyerés sehol :(
Tamás hipp-hopp kipakolt 5(!) Brujah Debate-et, így Gézának esélye nem volt a komoly ellenállásra, rám nem számíthatott, így a vámpírjai hamar torporban végezték. Zoltán egész jól épülgetett, egy Villein + Hand Contract + provision of the Silsila kombóval csomó poolt is nyert, Gézától nem volt veszélyeztetve. Miután Robi engem kiejtett, Tamás Pedig Gézát, nagy egyezkedés kezdődött: ki kivel kösön szövetséget? Végül Zoltán Robival áll össze  biztonak látszó 2 VP reményében. Tamás egyedül maradt.  Tamásnak sikerült megblokkolnia egy dupla Bima-lehozatalt, ez nagy fordulópont volt. Ugyanis így Robinak csak két "csoffadt" vámpírja maadt + egy Bima aki viszont hamar elhalálozott egy Conservativ blokkolása után, Tamás csak pár poolon vergődött, de kezében 2 Boon + 6 brujah!

Azonban Robinál a megfelelő időben 2 delaying is volt, így Tamás nem tudott poolt nyerni. Végül Zoltán elindult leverni a Debate-eket, amit Tamás megblokkolt, így egyetlen blokkoló vámpírja maradt, ami elégnek tűnt, ert Robi egyetlen vámpírja 0 véren, plusz 1 Bima. Azonban a látszat ezúttal csalt: Robi körében Pentex erre a vámpírra, majd Bima Govern bleed 3, Tamás kiesett!!! 6 vámpíral 5 brujah debate-tel.
Tamás kezében ekkor már 3 boon volt, plusz ráhúzott volna egy negyediket = 24 pool... Hmm. Milyen apróságokon múlnak emberi sorsok :)

A végjátékban Robi nem bírt Zoltán szinte érintetlen seregével, így 2 kör alatt kiesett.

VP-k 2-2-1 Robi Zoltán Tamás

Ciao!
u.i.: a dekklistám egyelőre maradjon titok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése