2009. augusztus 22., szombat

2009.08.23. Csepel

Robiék csepeli házában jöttünk össze, tekintélyes hét fős parti alakult...
4-5. group-os Brujah toolbox dekkel játszottam, mindenből 2 lap, kivéve 2nd tradition-ból kb 8-10.
Szavazás, bleed, inkább kevés mint sok kombat.
Prédám Gabesz True Brujah multi action, prédája Tamás Akunanse preco dekk, prédája Robi Khazar's diary, prédája Oli Brujah debate (ez is az én dekkem volt, de ez mindegy), prédája Zoltán magnumos Toreador, prédája F6 ugyanez de Annekével full blokk...

Tűrhetően indultam, Mukhtar Bey+Tara+Carlak, nem rossz. Zoltán erősen nyomta F-et, így hátulről nem volt nyomás, de Gabesszal semmit nem tudtam kezdeni a combat ends untap-ek miatt... Tamás kiesés szélére került, rá tudtam beszélni, hogy szavazzon hátra, cserébe végtelen körig békén hagyom, ha kiesik a prédám. Azonban nem tudtam Gabeszt kiejteni (bleed redukálással megúszta, pedig nappal mentem), ő viszont Zoltánt kiejtette, hogy F nyugodtan tudjon rám támadni. Ez így is lett, de nem lett volna nagy gond, ha meg tudom verni F Annekéjét, de nem tudtam, mert hagytam, hogy kidodge-olja a méretes pofonomat :( Így aztán Anneke minden létező akciómat megblokkolta, Oli pedig 3-4 körig nem ment előre... Ajjaj...
Azonban egyszer csak Oli egy jól irányzott Pentexszel leszerelte Annekét, és Jost Werner is beugrott torporba... Na itt hibáztam másodszor, mert ki kellett volna diablerizálni, vagy legalábbis megpróbálni, de ezt elmulasztottam, így Zoltán (aki Gabesz helyett beszállt a játékba), kihozta onnan, így Jost 1 stealth-en le tudta szedni a Pentexet (Olinál elfogyott a 2nd trad).
Végül a 3. végzetes hiba egy Mind Numb eldobása volt, amivel ki tudtam volna tappelni Gabesz-Zoltán védekező vámpírkáját, és így nem tudott volna 2xMajestyzni, hanem szépen megmurdelt volna (ekkor még Pentex volt Annekén, nem tudott volna segíteni.)

Így azonban Anneke továbbra is tudott blokkolni, Zoltán továbbra is tolta a majestyket, én meg szépen egy öngyilkos roham után kiestem...

Tanulság: 1. ha vámpír torporban van, mindig meg gondolni kell a diablerire! 2. dodge 3. Majesty-s pakli ellen Mind Numb aranyat ér!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése