2009. augusztus 26., szerda

2009.08.25.. Szabó Tominál

Csőhello!

Tegnap Szabó Tominál mérkőztünk meg, összesen négyen: Tomi, Guyla, Winnie, én. (Üszök Ricsi csak 9 körül tolta le az arcát...)
1. játék: Milán Cybele + Great Beast, prédám Winnie Lasombra vote, prédája Guyla !Ventrue blokk + bleed, predátorom Tomi Nosfi szavazó
Ugyan gyorsítás nem jött, de így is 1. körben összejött a kombó, így viszonylag biztonságban éreztem magam. A frissen kikelt Beast + az új cybele rögtön el is indított 3-3 bleedet winnibe, aki becsülettel levonta a poolveszteséget...
Gyula szaporodott, próbálta blokkolni Tomit, de nem nagyon ment, és bleedelte Tomit mint az őrült, de Tomit sem kellett félteni, mert volt, hogy 1 körben 2 parityből összesen 8-at gyógyult...
Nekem is jól ment, mert mindig volt minion tap vagy golconda + great beast, vagy Ashur tablets-szel +3 pool. Winnie egy golcondára bedobta egy 8-as vámpírkáját, mert különben 5 poolra lement volna...
Így plusz 8 poolt kellett le bleedelnem, ami további +5-tel és +3-mal gyarapodott, egy ancient influence meg egy political stranglehold miatt... Persze én sem jártam ezekkel rosszul (+11 pol, hehe)
Tomival megegyeztem, hogy nem veri le a soul gemet egy Gyulától kapott anarch troublemakerrel, ha beütök Gyulánál körönként 1-1 vámpírt, ami már csak azért is jó deal volt nekem, mert Gyula közben 6, majd 7(!) vámpírt keltett ki, mind jó kövéren...
(Szerintem 20 körüli governnel játszhatott..)
Közben kijött Nergal is, mergelve!!! 3x3 bleed asztalon, ez fincsi :)
Itt vétettem egy könnyen végzetessé váló hibát: Nergalról vettem le minion tap-pel poolt Cybele helyett, ami azért rossz döntés, mert ő nem tud vért szerezni, Cybele-vel ellentétben, és a stealth-es képessége is ugye 1 vérbe kerül...
De végül nem lett gond: Tamás egyik gyenge pillanatában átadta a troublemakert, és még csak le sem törte a gemet, Gyulának pont 2 vámpírja volt állva, mindkettőt elforgattam a troublemakerrel, beastre golconda, hoztam 1 új beastet, majd bleed 5, levonta, bleed 3, meghalt.
Tamás f2f 1 kör után feladta.
1GW4VP
2. játék Milán Brujah debate, prédám Tamás Nosfi szavazó, prédája Gyula nyümi Anim combat + afrikai 8cap vámpír 2 master + 1 hand size + 9x Ashur tablets, predátorom Winnie Lasombra szavazó
elején benáztem egy hercegi címet, mert winnie bedobott egy szavazókártyát, így nem lettem herceg (elmehettem volna bleedelni egy másik vámpírral, de helyette embrace-t hoztam...)
Így szinte a játék végéig nem lett címes vámpírom az alap hercegeken kívül, ajjaj...
Előttem is, mögöttem is szavazat hegyek, de Gyula megoldotta a dolgot, Moncada-ra Haven uncovered, majd addig ütötte, amíg mozgott. Tomi kihozta Moncada-t, de megint megverték, Golconda.
Tomi: Temptation of greater power Gyula fővámpírjára! Gyula 11 poolért tudta megtartani...
Gyula hátratámadt, 1 vámpírt 0 véren torporba vert, 1 vámpírja maradt.
Én mindeközben nem nagyon tudtam épülni, mert szavazni ugye nem tudtam, az embrace-ek kifogytak (így is lehoztam 3-mat), debate-ek azért jövögettek, volt már kb 3.
Tomi vámpírkáját - gondoltam - nem verem le, majd gyula megteszi muszájból, de tévedtem, mert hátrafelé parityzett, ajjaj, ez hiba volt.
Köv körben így muszáj voltam leverni, kihozott még egyet, maradt 1 poolon, köv körben Pentex, meghalt.
Kezembe került egy Frontal assault, gondolkodtam, kijátsszam-e... Gyulának volt kb 2 vesselje, nagyjából ugyanannyi vámpír, mint nekem, de nálam ugye mindenki 5-öt ütött :)
Arra tippeltem, hogy gyula erősödik minden körben, velem ellentétben, nincs mire várnom.
Frontal Assault.
Sajna nála volt egy terror frenzy, így nem bírtam közel jönni, nálam torpor, nála semmi. A többi esetben lemeccseltünk, sőt, volt, hogy én maradtam fenn...
Fővámpírja megpusztult!
Körömben kidiablerizáltam, na ez megint csak rossz döntés volt, mert mint kiderült, már 4 véren várt a következő, az uncontrolledben, aki full véren ki is jött, ajjaj...
Ez végzetes lett, mert vele már nem bírtam el, hiába maradt egyedüli vámpírként, nálam is csak 1 emberke maradt, aki kapott 1 pentexet, csá.
1VP

Összességében viszonylag jól játszottam, de a matchupok is jók voltak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése