2011. november 13., vasárnap

EC day 1

Hu a magyar csapatnak eleg jol megy: 2 magyar az EC day1 dontojeben!!!

De hogy ne szaladjak elore:


a tegnapi dekkemmel mentem szinten, mar gyakoroltam vele tegnap, ugyhogy biztam magamban, es aban, hogy stealth-bleed ul mogottem. Be is jott a dolog, a 3 fordulobol 2-ben stealth bleed ult mogottem, es meg is nyertem mindkettot!

Persze segitett a szerencse is, most nem reszletezem, mert keso van.

Kepek.

Ez egy szobor a hotelben, nekem bejon :)


Na ennyien voltunk, 27 asztal x 5 ember = mennyi is? 135!



Video:



Elso forduloban tupdog elottem, de rettenetes kriptaval: 6 korig nem volt akcioja, mert nem volt anti-tremere! Utana elore tamadott, mert elol az olasz srac elszaporodott a blodd brotherekkel, vegul pedig elfogytak a tupdogok, es igy ki tudtam ejteni, huhh. Azonban lejart az ido, pedig meglett volna a gamwein, bahh! Hatam mogott elso koros pentexet adtam Dimitranak, vegig rajta is maradt szegenyen :) Dimitra mogott Tzimisce blokk+combat, de csak vedekezni tudott, a blood brother miatt.
1,5VP



2. fordulo: 4 fos asztal, mogottem blood brother S+B, szerencsere lett heart-om, igy mindig tovabbkuldtem amikor 2 stealth-en 4-et 6-ot bleedelt. Elottem Kyasid S+B, keresztben Obtenebration S+B.
Jajj :)
Vegul a blood brother kiesett, igy az obt SB engem bleedelt, egy 8-as bleedet tovabbkuldtem, majd a redirection-re Dark Influences, kiesett, mert pont 8 poolban volt.
Innen mar konnyebb dolgom volt, meglett a gW 3VP-vel

3. fordulo: elottem Edward Vignes bleed, elotte Kyasid blokker, elotte Nana Buruku d anim tamado mogottem !malkav S+B. Kemenyen nyomott az SB, de itt is lett heart-om, majd a predam kiteppelte magat a VP remenyeben, de nem lett neki, igy 2 VP-m lett 1 korben :)
Nana Buruku kiette az !malkavot, es engem is szetvert, de lejart az ido, GW-2,5VP

Igy 8. lettem 135 bol juppiiii :)

Vegul a megerdemelt vacsora :)



Donto: Greguss Csabi es Mufti a dontoben!!!

Csabi Mary Anne Blaire + co ventrue szavazo-bleedelo multi action, elotte aksinya+cybele+lutz master+bleed, elotte mufti a "szokasos" anarch blokkerrel, elotte ravnos szaporodo-szavazo, Csabi mogott Erol Stanislava + co bleed+vote.

Az oasz srac magyaraz :)
Nagyon kikeszult, mert semmilyen akcioja nem volt Mufti miatt.


Csabi es Mufti nem egymas melle ultek, okosan :)


Csabi magyaraz Muftinak, de lathatolag  nem sikerult meggyoznie :)


Vegul Mufti nyert, kiejtette a ravnost, es timeout lett, mert mindenki be volt szarva az 1 nyomi ivory bowtol!!! :)

GRAT MUFTINAK!

Donto utan Martin, Frenkie es Csabi elemzik a dontos dekket.



M

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. MINDENKINEK SZÍVBŐL GRATULÁLOK EHHEZ AZ ÓRIÁSI MAGYAR SIKERHEZ!!! HAJRÁ MAGYAROK!!! :))

    VálaszTörlés
  3. Szép eredmény! Gratulálok mindenkinek kivétel nélkül! Nagy szó, amit elértetek! :D

    VálaszTörlés
  4. Szívesen "+1-ez"-nék néhány posztot erről a blogról, ha lenne "+1-ez" gomb — lehet róla szó?

    VálaszTörlés