2011. szeptember 26., hétfő

NB selejtező, Hatvan

Na ugyan nem írtam meg a kassai döntőt, pedig nagyon izgalmas volt (Boti rock catek nyomása mögöttem, Tibo nyümi blokkere előttem, mégis túléltem, sőt, nyerhettem is volna), de máris itt a következő esemény: a tegnapi hatvani NB selejtezőt (szokás szerint) nagy szerencsével megnyertem, juppppiiiiii!!!! :)

Ezúttal a borzalmas sétapálca paklimmal mentem, ami sokmindent tud, de kiejteni senkit, na mégis döntőbe kerültem, és meg is nyertem azt :)

Íme a dekklista:

Juppiiii negnyertem a hatvani NB fordulót! :)

Íme a győztes dekklista!

Hogy kell felküldeni a TWDA-ba? :)


Deck Name:   The Monstrous and Terrible Walking Sticks Deck
Created By:  Milán Horvath, Prince of Hell
Description:

Crypt: (12 cards, Avg: 5,92)
----------------------------
2  Marcellus                  Toreador           8  pro AUS CEL      Prince
2  Volker, The Puppet Prince  Brujah             5  pot CEL          Prince
2  Donal O'Connor             Brujah             8  CEL DOM POT      Prince
2  Ira Rivers                 Toreador           7  ani pre AUS CEL  Prince
1  Victor Tolliver            Brujah antitribu   4  pot CEL              
1  Jimmy Dunn                 Pander             4  for CEL POT          
1  Sarah Brando               Brujah antitribu   3  CEL                  
1  Scarlet Carson O'Toole     Gangrel antitribu  4  pro CEL              

Library: (90 cards)
-------------------
Master
6  Ashur Tablets
2  Frontal Assault
2  Fame
6  Life in the City
1  Giant's Blood
Action
7  Bum's Rush
2  Ambush
1  Harass
4  Parity Shift
1  Anathema
Action modifier/combat
4  Resist Earth's Grasp
Reaction
8  Second Tradition: Domain
1  On the Qui Vive
2  Delaying Tactics
Combat
10 Weighted Walking Stick
10 Pursuit
3  Blur
4  Sideslip
4  Target Vitals
4  Taste of Vitae
5  Glancing Blow
2  Disarm
1  Fast Hands

A koncepció jó lenne, ha ki tudnék hozni 5-6 vámpírt, de általában csak háromra futotta, nos az édeskevés.
Úgyhogy ha nincs szerencsém akkor semmire sem jutok, de volt.
A 2. fordulóban a prédám Massassi és társai combat dekk, predátorom Frenkie, szemben Ziványos. Zivi első aktív körében 10 pontnyi bleedje csapódott belém!!! Jajjj.
Szerencsére egy parityból 4-et gyógyultam még előtte, úgyhogy így nem volt olyan vészes. Zivi végül kiesett a laibon D-támadásai miatt, így hárman maradtunk, ment az észosztás, és szeerencsémre végül a laibon elindult előre, de hibázott, és nem bleedelte ki Frenkie-t, pedig megtehette volna, így viszont lekerült 1 poolba egy korábbi banishment miatt, és végül a saját Tension-je miatt halt meg mert beblokkoltam és disarmoltam egy vámpírját. F2f Frenkie feladta.

Így 1 GW 4,5VP-vel 3.-ként kerültem döntőbe (első fordulóban Gyula kiejtésével szereztem 1.5 VP-t)

És a döntő:

Prédám Garou+Autarkis, prédája Martin group3-4 toreador voter toolbox, prédája Malkáv "Nincs köröd"  Madness Network+Reversal of fortunes, predátorom Massassi és társai combat.

A garou és a Madness Network+Reversal dekk durván uralta a döntőt első felét 2 garouval gangrel justicarral, malkáv justicarral, ossiannal, madness networkkel,

 


 brainwasholt prédával, együttszavazással, Pál Csabi véget nem érő agitálásával, fejenként 5-5 minionnal, a maradék 3 játékos csak pislogott, de aztán



Martin Kateline Nadasdy-ja szerencsére véget vetett a vote locknak, így végül is egyetlen Reversal of Fortunes sem jött létre (sokszor a bedobott szavazókártyák döntöttek) és a Martin által még első akcióban felvett Heart of Nizchetus segítségével behúzta a megfelelő kártyákat (combat endsek a Garouk és Ossian ellen, felálló és intercept a Nadasdy-ra keresztbe támadó Massassi ellen - igen, 3 játékos D-támadta Martint, hihihi, sejthetitek hogy reagált, és a megoldólap: Anarchist Uprising), és megregulázta a gangrel bandát és kiásta nekem a VP-t, de előtte még ellopott egy Garou-t és Ossiant is - na ennek nem örültem, majd a deal-ünk miatt ő is szerzett egy VP-t, de mivel a predátorom nem tudott nekem érdemben ártani és nem is nagyon erőltette magát, ezért lejárt az idő, és bejutási sorrend miatt nyertem.

Juppppiiiiiiii!!!!!

Grat Tamás barátomnak is, élete első VTES versenyéért! :)
Sajnos a legelső fordulóban engem ragadozott, pedig ezt szándékosan el akartuk kerülni...

2 megjegyzés:

  1. Azt a döntőt nagyon szépen megköszönheted a Massassinak azaz Dávidnak. Az egész rohadt döntőben egyetlen egy akciója nem volt kb. ellened mert sokkal jobb volt neki engem támadni. Ez azért kissé nevetséges...

    Neked viszont gratula, mert azt csináltad amit kellett és ez per definíció pont jó. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaja, igaz, ezt kifelejtettem a beszámolóból :) Sztem úgy érezte, nem tud ártani nekem, és egyúttal félt tőled, amikor már hármasban maradtunk, meg nem is olyan tapasztalt játékos - tehát a leülés nekem kedvezett :)
    Neked is grat a 3 ellenfél elleni túlélésért!!! :)

    VálaszTörlés