2011. augusztus 17., szerda

9 intercept

Feleim!

Tegye fel a kezét és írjon kommentet akivel már megesett, hogy 9 stealth jött össze egy akcióhoz!
És akinek 9 intercept?
Velem ma megesett :)
A már egész működőképes Baali tricks v3 paklimmal játszottam A Cantinában (http://cantinaklub.com/), predátorom Polonia Lutz von Hohenzollern + Maris Streck voter pakli.
Épp terveztem, hogy lehívom a Great beastet, már minden megvolt hozzá, amikor Polonia kikeltette Maris Streck-et.
Jaj.
Na mindegy, megpróbálom, volt jó pár stealth a kezemben, gondoltam, majdcsak megunja a vérégetést!
Great Beast
1 vér
Monastery
még 1 vér
Veil the Legions Azanealtól
még 1 vér!
Into thin air
még 2 vér!
Égetek egyet az into-val
még 1 vér
Forgotten labirinth
még 3 vér
összesen 9 vér, 9 intercept!!!
Nooooormális???? :)

És megblokkolta a 9 stealth-es akciómat! :D
Ezt übereljétek :)

Ja persze így Maris lekerült 0 vérbe, egyetlen akció alatt...

De 2 kör múlva jött az újabb Great Beast, az már átment, és hosszú küzdelem után végül a játékot is megnyertem :)

(Prédám Gábor celerity blokker, predátora Feri Earth meld bleed+toolbox, predátorom Polonia, 4 fős asztal)

2 megjegyzés:

  1. Nekem volt több. :) Ádámka próbált átmenni Arikával egy bowlos, anima gatheringes Anatoleomon, amihez volt bőven reakciólap is még vmikor az ősidőkben vagy 7-8 éve. :) Nem sikerült, amit lehetett stealth lapot beletett (ami akkor volt :)), elder interventionje viszont pont nem volt, ami a legyobban kellett volna, de azon kívül ami obfuscate stealth van, azt belerakta. :) 10 vagy 11 volt a vége. :)

    VálaszTörlés
  2. Fain :)
    Nekem is az Elder Intervention hiányzott csak a boldogsághoz :)

    VálaszTörlés